Followers

He is professional. I like it

Huehuehue kan semalam saya confess sama si dia tentang saya punya feeling. Tadi tengahari baru  dia balas. Thanks 2 u dear. Saya ingat lepas ko tau saya punya feeling ko terus benci  dan menjauhkan diri dengan saya. Rupanya  tidak, dia balas juga msg saya secara professional. Dia ckp its ok, atleast saya berani kasi tau perasaan saya sebenar sama dia, teda main tapuk2. Then dia ckp lagi kalo kami berjumpa dia akan buat macam biasa bcoz we are frenz (itu yg sa minta), and semua manusia biasa memang ada perasaan ingin disayang dan meyayangi. Lepas tu dia ckp lg,nti kita ceta2 lg, saya mau p kelas dulu. Hehehe

Biasanya ada certain org kalo dia tau kita punya feeling, mesti dia akan cuba mengelak dari kita. Yang pastinya dia x juga rejek saya mcm yang saya pernah kena dulu. Saya suka dengan setiap ayat yang dia guna. Cukup matang dan hati saya pun rasa senang dan tenang.

Huehuehue kalo ada jodoh, ada lah. Macam bilang orang tua2. Kalo kita suka tu orang kasi lepas saja dia, kalau kita terpaksa kejar tu orang bermaksud dia bukanlah ditakdirkan untuk kita. Im happy to let u know my feeling dat I luv U dear. Peace no warJ

2 tiramitsu lover:

Anonymous said...

he did the right thing. sama ada suka or tidak, patut btau dgn sopan jg kan. and it shows he's a good guy :)

carolchs said...

well done bangai! bold move tu... this reminds me dulu2 masa masi bujang. pernah ada crush sama ni satu guy juga at college. someone told him i have crush on him so he knew how i felt. jadi utk few months kalo kami terbejumpa mesti rasa awkward...until one day, ngam2 kami dlm tu college computer lab sama2...i braved myself to go and say hi..u know, just want to know how does it feel to be talking to the one you have feelings for...he layan me nicely. but that's just it. after that, i felt less awkward and tidak rasa macam mau ingat2 dia lagi...ertinya bukan jodoh sa lah dia tu...hehehe

Post a Comment