Followers

Finally I confess to him

Sudah lama saya simpan perasaan suka saya sama dia. Akhirnya hari ini terkeluar juga. Akhirnya saya kestau juga yang saya admire sama dia.Saya malas mau simpan lama2. Takkan saya mau biarkan perasaan saya terkubur mcm tu saja. Hehe rasa sangat gementar dan rasa mcm mau muntah ni. Macam banyak kali saya kentut sudah ni tau.

Kalo kena rejek pun rejek la. Saya nda peduli sdah apa yang terjadi selepas ini janji saya sudah bagitau dia yang saya suka dia. Atleast dia akan ingat ada pempuan yang bernama carol pernah suka dia. (^_^)

Memang kesian kalo cinta ku kena rejek, tapi lagi kesian kalo lansung teda keberanian mau kestau. Nda tau mau cakap apa lagi ni. Sebab sudah lama tidak rasa mcm ni kan. Gugup pla sa rasa. Siap rasa mcm mau berak pun ada. Ciss durjana betul. Kalah2 macam mau bawa kawin tau ni..XD

3 tiramitsu lover:

catherine- said...

jadi??? ko kena reject ka kena terima?? cerita laa

carol peter said...

hihihi tidak kena rejek x juga kena terima bebeh. dia ok saja bila saya ckp..jd sa pun x tau apa yg ada dlm hati dia..

Wynda said...

andu ba.. sa mau juga dapat 2 keberanian OoO...

Post a Comment