Followers

Sedihnya Saya Malam Ini...

Malam ini aku sendiri. Tak ada yang menemani.Huhuhu sedih betul jadi single ni tau, ada masa dan ketika akan ditinggalkan oleh para rumatenya untuk menemui buah hati yang tersayang. Dan saya, terkebil2 umpama cicak tertelan seketul ayam kepsi. Sunyi betul saya rasa. On9 pun nda juga best. Saya Cuma mau seorang teman utk berbicara mata ke mata. Hati ke hati. Huehuehue

Sa nda tau kenapa beberapa hari ni hati sa mcm sedih saja, sentiasa ada syak wasangka, keliru dan kadang2 penuh dengan kebencian. Begini lah ini bila keadaan dan persekitaran menghimpit saya. Mesti saya meroyan. Alala mcm org baru beranak la pula ar...

Sekarang ni saya hanya mampu meluah sama Tuhan saja. Sebab Tuhan saja yang boleh memahami saya dengan lebih mendalam. Saya sungguh kecewa bila orang2 yang rapat dengan saya berubah secara perlahan-lahan, dimana perubahan itu menyebabkan satu jarak tercipta. Satu perhubungan yang tidak akan sama seperti yang dulu. Apa yang boleh saya buat??? Dalam hal ini tiada siapa yang bersalah. Saya hanya melihat dan menerima saja.

Saya Cuma berharap semua jadi macam biasa. Penat sudah saya mau fikir pasal orang. Adakah dorang pernah fikir pasal saya????mungkin..bila dorang perlukan saya saja. Tidak apalah selagi saya mampu memberikan yang terbaik saya akan cuba. Saya akan cuba bertahan. Yang pastinya sa sedih. Kenapa bah kau berubah, kenapa bah?????

Sebab tu la sa nda suka duduk sorang2 dalam bilik. Sebab macam2 sa fikir. Benda yang nda sepatutnya saya fikir dan akhirnya sa stress sendri. Oh ya, memang saya bodoh ni. Tempiling sa skali boleh??hehehe


0 tiramitsu lover:

Post a Comment